donderdag 7 november 2013

DE DAG VAN MORGEN

Ik doe het morgen wel , ik schrijf morgen wel een berichtje , morgen morgen morgen ...
helemaal niks morgen. Ik zou het gewoon vandaag moeten doen, maar helaas wil dat mij nog niet altijd lukken


Waar ik gister achter kwam...
TOT en T/M i had er nog nooit over nagedacht , maar ik kon ze nooit uit elkaar halen , totenmet gister want als je eens even tot EN MET goed bekijkt is het bij tot dinsdag en met dinsdag en tot is gewoon tot dinsdag...
Haha volgens mij was iedereen hier al zo'n beetje achter, behalve ik.


Mijn eigen kast
 zelf ontworpen , zelf bedacht .. en nu word hij uitgevoerd voor de verkoop... Ja mijn kast staat straks bij mensen in de woonkamer, hoe vet is dat.. Dus al heb je interesse: Prelux design in haarlem  ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten